Vores udbyder har midlertidigt løst problemerne. Vi afventer fortsat en endelig klarmelding.
2025-10-09 11:07:29 We have removed one of our Internet Providers and this has appears to have cleared up the problem, for now.
Posted Oct 09, 2025 - 11:24 CEST
Update
Vi arbejder på at flytte nogle af vores tjenester til en anden udbyder. Det skulle gerne løse problemerne med fyens.dk og jv.dk – og muligvis også andre af vores sider.
Det kan dog tage lidt tid, før ændringen får fuld effekt.
Posted Oct 09, 2025 - 11:00 CEST
Identified
Vi har i øjeblikket flere henvendelser om, at vores sites svarer langsomt – eller i nogle tilfælde slet ikke.
Problemet ser ud til at være identificeret som et omfattende DDoS-angreb rettet mod vores DNS-udbyder, som fungerer som “adressebog” for mange af vores sider.
This incident affected: Web applikationer (Dagblade, Erhverv+, Ugeaviser), Indholdsproduktion - Kodus CMS, Jourbox og Distributionsplugin, Købsproces & Selvbetjening (ARIA), Mobil Applikationer (iOS + Android), JFM ID (Login), E-avis Desktop (Visiolink), and Kodus API.